Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημότη 1509

Γραμμή Δημότη - 1509

Γραμμή Δημότη - 1509

Πρόκειται για τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1509, στον οποίο μπορεί ο Δημότης να ενημερώσει για οποιοδήποτε πρόβλημα που εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου, να διατυπώσει αίτημα επίλυσης του ή να εκφράσει κάποιο παράπονο.

Ενδεικτικά μέσω του 1509, ο Δημότης μπορεί να ενημερώνει το Δήμο για προβλήματα στο οδικό δίκτυο ( π.χ λακκούβες), τον δημοτικό φωτισμό (π.χ καμμένες λάμπες), τα πεζοδρόμια, την καθαριότητα, την οδοσήμανση, το πράσινο, τα αδέσποτα κλπ.

Ο Δήμος Μεταμόρφωσης για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των Δημοτών και προς αποφυγή των χρεώσεων που μοιραία επιβάλλουν οι πάροχοι για τις κλίσεις σε "μη γεωγραφικούς" αριθμούς όπως το 1509, δίνει τη δυνατότητα στους Δημότες να υποβάλλουν τα αιτήματά τους καλώντας τη σταθερή γραμμή 213 20 12 999.
*Δείτε παρακάτω ενημερωτικό πίνακα ώστε να γνωρίζεται επακριβώς τις χρεώσεις.

Ο τρόπος λειτουργίας της "ΓΡΑΜΜΗΣ ΔΗΜΟΤΗ - 1509 " έχει ώς εξής :

  • Ο Δημότης επικοινωνεί καλώντας το 1509 ή το 213 20 12 999 αναφέρει το πρόβλημα που επιθυμεί να αντιμετωπιστεί.
  • Η Υπηρεσία καταχωρεί στο σύστημα, τα στοιχεία που θα ζητηθούν από τον Δημότη.
  • Ο Δημότης αμέσως θα λάβει ένα μήνυμα στο email του ή ένα SMS στο κινητό του, το οποίο θα περιλαμβάνει έναν τετραψήφιο κωδικό, που είναι ο κωδικός αιτήματός του.
  • Με αντίστοιχο τρόπο θα ειδοποιείται για κάθε μεταβολή που επέρχεται στο αίτημά του, μέχρι την οριστική του επίλυση.

Η "ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ - 1509 " λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από τις 08:00 έως 21:00
 

Εναλλακτικοί τρόποι υποβολής Αιτημάτων Δημοτών :
 

Μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Μεταμόρφωσης ΕΔΩ, κάθε στιγμή ( 24h / 365 ημέρες) :

  • Οι Δημότες μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Μεταμόρφωσης, όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο
  • Αμέσως μετά την υποβολή του αιτήματος, ο Δημότης λαμβάνει μέσω email έναν τετραψήφιο κωδικό, που είναι ο κωδικός αιτήματός του και μέσω του οποίου μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξή του.
  • Αντίστοιχο ενημερωτικό email, θα λαμβάνει ο Δημότης σε κάθε στάδιο εξέλιξης του αιτήματός του, μέχρι την οριστική επίλυσή του.

 

Μέσω της εφαρμογής για κινητά FixMyCity :

  • Οι Δημότες μπορούν να "κατεβάσουν" από ΕΔΩ την εφαρμογή "Διαχείρισης Αιτημάτων Δημοτών" FixMyCity και να την εγκαταστήσουν στο κινητό τους τηλέφωνο
  • Μέσω της εφαρμογής αποστέλουν το αίτημά τους στο Δήμο Μεταμόρφωσης, επίσης όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο
  • Μέσω της εφαρμογής FixMyCity θα ενημερώνονται καθόλη της διάρκεια εξέλιξης του αιτήματος και μέχρι την οριστική επίλυσή του.
     

Είναι πολύ σημαντικό, να γνωρίζει ο Δημότης, πως τα αιτήματα που θα λαμβάνονται είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω της Δημοτικής ιστοσελίδας, είτε έσω του FixMyCity, συγκεντρώνονται ΟΛΑ στους αρμόδιους χειριστές του Αυτοτελούς Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης του Δήμου Μεταμόρφωσης. Από εκεί διανέμονται στους "χειριστές" που μπορεί να είναι οι Υπηρεσίες Καθαριότητας ή οι Τεχνικές Υπηρεσίες, οι οποίες θα αναλάβουν την επίλυση.
Με αυτόν τον τρόπο υπάρχει πλήρη καταγραφή, τηρούνται στατιστικά, διευκολύνεται ο προγραμματισμός και ο επιχειρησιακός σχεδιασμός του Δήμου και μειώνεται ο χρόνος απόκρισης προς όφελος των Δημοτών.

Χρεώσεις για τις κλίσεις στο 1509 ή το 213 20 12 999 :
 

  • Για κλίσεις προς τον αριθμό 213 20 12 999 ισχύει ο τιμοκατάλογος αστικής χρέωσης του παρόχου σας (Κινητής ή Σταθερής τηλεφωνίας) . Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει πρόγραμμα "Απεριόριστων Αστικών / Υπεραστικών κλίσεων" στο σταθερό ή το κινητό σας τηλέφωνο, η κλίση στο 213 20 12 999 ΔΕΝ χρέωνεται.
  • Για κλίσεις προς τον "μη γεωγραφικό" αριθμό 1509 ισχύουν οι ακόλουθες χρεώσεις :
- COSMOTE VODAFONE WIND
Κλίση από Κινητό 0,0062 € / δευτερόλεπτο 0,3465 € / λεπτό 0,410 € / λεπτό
Κλίση από Σταθερό Αστική Χρονοχρέωση 0,3465 € / λεπτό 0,220 € / λεπτό